Personalist(k)a
HR specialista je odpovědný za nábor, výběr a rozvoj zaměstnanců, zajištění pracovního práva a správu pracovních vztahů. Spolupracuje s manažery na definování potřebných pozic a poskytuje poradenství v oblasti pracovních záležitostí.
Mám zájem o pozici
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- prokazatelnou praxi na stejné či obdobné pozici
- zkušenosti s náborem min. 1 rok
- znalost pracovně-právních vztahů
- ukrajinský nebo ruský jazyk výhodou
- anglický jazyk na úrovni B1
- český jazyk na perfektní úrovni podmínkou
- znalost práce na PC (excel, word, outlook)
- řidičský průkaz sk. B
- organizační schopnosti
- komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost
Náplň práce
- komplexní vedení personální agendy
- nábor nových zaměstnanců (tvorba inzerátů, organizace a vedení pohovorů)
- administrativní činnost spojená s personalistikou – zajištění pracovních smluv a dohod
- správa benefitů
- agenda výstupů zaměstnanců (příprava dokumentů)
- zajištění vstupních lék. prohlídek, organizace periodických lék. prohlídek, komunikace, zajišťování smluv, uzavírání spolupráce se smluvními lékaři
- komunikace s právním zastoupením v oblasti pracovně právní agendy
- komunikace s agenturami práce, úřadem práce
- organizace školení zaměstnanců, účast na vstupním školení zaměstnanců
- správa GDPR, včetně školení
- správa agendy o ochraně oznamovatelů
- tvorba interních předpisů a dokumentů
- vedení evidence osobních složek zaměstnanců a následná jejich digitalizace
- zakládání nových pracovních pozic
- podpora zahraničních zaměstnanců při vyřizování potřebných dokumentů
Nabízíme
- práci v novém, moderním provozu
- stravenkový paušál v hodnotě 106 Kč/směna
- 5 dní dovolené navíc
- výhodná smlouva s telefonním operátorem (po zkušební době)
- příspěvek na kartu MULTISPORT (po zkušební době)
- penzijní připojištění (po roce)
- pevná pracovní doba pondělí–pátek, 8–16 hodin
